رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: میزان فروش محصولات این پارک در سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 13 October 2021
به گزارش «تابناک البرز» مهدی عباسی در حاشیه بازدید رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی استان از این پارک با اشاره به توانمندی‌ها و دستاورد‌های پارک علم و فناوری البرز گفت: میزان فروش محصولات این پارک درسال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و همچنین میزان صادرات این شرکت‌ها به هفت میلیون یورو رسیده است.

او با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، افزود: مجموعه مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز در یک بستر هم‌افزا برای تحقق این فرمایش رهبری تلاش می‌کنند.

عباسی بر همکاری پارک با همهٔ دستگاه‌های علمی و اجرایی استان تأکید کرد و گفت: حضور و همکاری مجموعه نیروی انتظامی در پارک علم و فناوری البرز، زمینه‌ساز امنیت روحی روانی و اقتصادی برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان است.

او افزود: همچنین این پارک با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خود آماده همکاری در زمینه‌های مختلف با فرماندهی انتظامی استان البرز است.

مهندس نگهبان نیز در این نشست بر همکاری با مجموعه مجتمع تحقیقاتی، پارک علم و فناوری البرز و شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک تأکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز و مراکز رشد زیرمجموعه آن بهترین مکان برای پرورش ایده‌های مختلف هستند و ما تلاش می‌کنیم از ظرفیت و توانمندی این مجموعه برای معرفی ایده‌های مختلف که در مرکز تحقیقات و سایر بخش‌های نیروی انتظامی شکل می‌گیرد، استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار