علی حدادی گفت: یکی از مولفه های مهمی که مردم طی ۸ سال گذشته شاهد آن نبودند اما در دولت سیزدهم وجود دارد، حضور آیت الله رئیسی در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنها است.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 14 November 2021
به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مردم را امیدبخش و موجب اعتمادسازی بین مردم دانست و گفت: تلاش دولت بر این است تا برای پیشرفت کشور و معیشت مردم قدم بردارد در حالی که متاسفانه دولت سابق جدایی از مردم را در اغلب امور داشت.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس اظهار داشت: دولت دوازدهم بدهکاری های سنگین و هزینه های بالا را بر دولت فعلی تحمیل کرد در نتیجه امروز یکپارچگی و وحدت بین تیم اقتصادی دولت ضرورت دارد تا امید و اعتماد را بین مردم ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه اولویت تیم اقتصادی دولت معیشت مردم است، تصریح کرد: امیدواریم دولت کنونی در راستای اعتماد سازی مردم علاوه بر دیدار چهره به چهره با آنها، کنترل قیمت ها را مد نظر داشته باشند.
علی حدادی گفت: مصوبات مجلس در زمینه ساخت مسکن و جلوگیری از فرار مالیاتی مهم ترین نکاتی است که دولت سیزدهم آن را در دستور کار قرار داده است، همچنین جلوگیری از رشد نقدینگی و حفظ ارزش پول ملی می تواند اثر گذار باشد.
وی با اشاره به اینکه مولفه مذکور در ایجاد اشتغال موثر است، افزود:  متاسفانه پیش از این بانک ها بنگاه اقتصادی بودند اما باید بنگاه داری را کنار بگذارند و نقدینگی را در راستای ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه گذاری و پیشرفت کشور با ارائه تسهیلات به جامعه تزریق کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار