رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: سرقت تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال تاکنون دو میلیارد تومان به راهداری البرز خسارت زده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 20 November 2021

سودجویی حادثه آفرین سارقان/ خسارت میلیاردی سرقت علائم ایمنی در جاده های البرز

به گزارش «تابناک البرز» ناصر خوشرو در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه سرقت علائم ایمنی، گاردریل، روشنایی و تابلوهای هشداردهنده هزینه سنگینی را برای ایمن‌سازی مجدد به مجموعه تحمیل می‌کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون مجموع این سرقت‌ها دو میلیارد تومان خسارت به راهداری البرز تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه برای خرید و نصب مجدد این تجهیزات  باید مبالغ سنگینی هزینه شود، افزود: با توجه به اینکه نبود تابلوهای مسیرنما و هشداردهنده در جاده‌ها رانندگان را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند و بعضا باعث بروز حوادث رانندگی می‌شود، این اداره‌کل سریعا اقدام به جایگزینی علائم سرقت رفته در محورهای مواصلاتی تحت پوشش می‌کند.

خوشرو با اشاره به اینکه تعدادی از سارقان علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان با همکاری نیروی انتظامی در این مدت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر سرقت‌ها  در آزادراه کرج- قزوین و محور کیانمهر- ماهدشت اتفاق می‌افتد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: برای جلوگیری از سرقت‌ها گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان بیشتر شده است اما از کاربران جاده‌ای و شهروندان نیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده‌ای، مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع، یا از طریق تماس با تلفن ۱۴۱ جهت رسیدگی فوری گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار