به‌منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان البرزی سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 24 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است اظهار داشت: صحت‌سنجی و به‌روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه مددجویان می‌توانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات اقدام کنند تصریح کرد: جهت ثبت اطلاعات‌پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد داشتن کد ملی، کد پستی و شماره موبایل به نام مسئول خانوار الزامی می‌باشد.

محمدی فرد بهره‌مندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، بسیج و ... برای اطلاع‌رسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار