معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: متصدی یکی از سردخانه های شهر کرج که مرغ و گوشت تنظیم بازار را به قیمت آزاد به شهروندان می فروخت، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 27 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یکی از سردخانه‌ها در شهر کرج مرغ و گوشت تنظیم بازار را به قیمت آزاد به شهروندان ارائه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر به همراه نماینده اداره صمت به سردخانه مورد نظر در منطقه گلشهر اعزام و ضمن دستگیری فرد متخلف، او را برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف حدود یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت خارج از شبکه توزیع، اظهار کرد: در این برهه از تاریخ کشور که دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه معیشت مردم را مورد حمله قرار داده اند، عده‌ای سودجو با دور زدن قوانین سفره مردم را کوچک‌تر می‌کنند تا سود بیشتری دریافت کنند که پلیس به عنوان خادم مردم برابر قانون با آنها برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار