مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: چهار مجتمع خدماتی- رفاهی به زنجیره خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای این استان اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 04 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» مریم یوسف‌زاده گفت: با توجه به این که رانندگان باید بعد از هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند، بنابراین برای فراهم‌کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز آن‌ها در سفر، کاهش میزان تصادفات  ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و تامین فضای مناسب برای اقامه نماز، ساخت مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد توجه ویژه قرار دارد.

مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی در سطح استان خبر داد و گفت: چهار مجتمع خدماتی دیگر نیز به زنجیره خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای اضافه خواهد شد.

او گفت: طرح ساخت این چهار مجتمع در آزادراه شهید همت، بزرگراه کرج- هشتگرد، جاده ماهدشت- اشتهارد و جاده کرج- ماهدشت (روبه‌روی فرودگاه پیام) از ابتدای سال آغاز شده است و درحال اجراست و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هرچه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

یوسف‌زاده گفت: این مجتمع‌ها دارای امکانات خدماتی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و ... هستند و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شوند.

او گفت: مسافران و کاربران جاده‌ای برای تسهیل دسترسی به اطلاع موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان می‌توانند اپلیکیشن  rest area را نصب کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

درحال حاضر با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور که ناشی از اثرات ویروس کووید ۱۹ است، نظارت مضاعفی بر این مجتمع‌ها می‌شود.

به گفته مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز  برنامه‌ریزی، مکان‌یابی و نظارت بر ساخت و بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی از وظایف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان است.

 از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ بازدید مستمر از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی سطح  این استان  انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار