فرماندار کرج به ضرورت فراهم ساختن بسترهای میزبانی مناسب ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 16 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج در جمع اصحاب رسانه از برگزاری کمیسیون ویژه ورزشی کرج برای بازی تیم‌های هوادار در لیگ برتر ویژه بازی ۲ تیم استقلال و هوادار خبر داد و گفت: ستاد تجلیل از مدال آوران و نخبگان جوان در فرمانداری کرج تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تخصیص اعتبار خانه جوان کرج، ادامه داد: پیگیری این مهم از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در دستورکار قرار گرفته است، همچنین اختصاص فرهنگسراهای خالی شهر به جوانان و تسهیل تالارها برای مراسم جشن ازدواج جوانان از دیگر موضوعات تاکید شده در این جلسه بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: خوشبختانه فضای جدیدی بانگاه دولت به حوزه جوانان ایجاد شده است و با دیدگاه‌های مقام عالی دولت در استان و تصمیمات اخذ شده هر ماه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان درشهرستانهای استان تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نباید دچار روزمرگی باشند، افزود: مصوبات ستاد ساماندهی با جدیت پیگیری و دنبال شود و شهرداری‌های محمد شهر و ماهدشت همکاری ویژه‌ای با حوزه جوانان داشته باشند.

قاسم پور با بیان اینکه محدودیت‌های فعالیت سایت ورزش‌های هوایی طی جلسه اختصاصی در فرمانداری پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: سالن‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار احصا و مشکلات آنها جهت پیگیری و رفع در دستور کار قرار بگیرد. مشخصات سالن هایی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند شناسایی و هر چه سریعتر اعلام شود.

وی اشاره به ضرورت فراهم ساختن بسترهای میزبانی مناسب ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، گفت: کمیسیون ویژه ورزشی کرج برای بازی تیم‌های هوادار در لیگ برتر، ویژه بازی ۲ تیم استقلال و هوادار هر چه سریعتر تشکیل شود.

قاسم پور همچنین خواستار پاسخگویی علت عدم حضور دستگاه های متولی حوزه جوانان در ستاد شهرستان شد. همچنین در خصوص عرضه مکمل‌های ورزشی توسط عطاری‌ها هشدار داد و بر ضرورت تشدید نظارت‌ها توسط اصناف و دانشگاه های علوم پزشکی شد.

فرماندار کرج با تاکید بر ضرورت فراهم نمودن عرصه برای فعالیت جوانان گفت: جوانان در خواست‌های موضوعی خود را برای تسهیل و تبلیغ فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، از قبیل در اختیار قرار دادن سالن‌های خالی و فرهنگسراهای شهر به فرمانداری اعلام نمایند.

وی همچنین بااشاره به اینکه خاستگاه بیش از ٨۰ درصد مدال آوران ورزشی کرج است، تاکید کرد: ستاد تجلیل از مدال آوران و نخبگان جوان استان در فرمانداری کرج تشکیل و تا قبل از پایان سال مراسم باشکوه و درخوری ویژه قهرمانان و جوانان کرج برگزار خواهد شد.

قاسم پور در خصوص تسهیل ازدواج جوانان نیز گفت: استاندار البرز طی مصوبه ای اداره کل کار را مستلزم به حمایت اشتغالزایی جوانان نموده است. از طریق اداره اصناف نیز تالارهای شهرستان کرج با ارایه معرفی نامه زمینه تسهیل در جشن های ازدواج جوانان را در تالارها با رعایت ضوابط و شیوه نامه های بهداشتی فراهم نمایند.

معاون استاندار گفت: برای تکمیل خانه جوان در شهرستان کرج هنوز اعتباری تخصیص نیافته که باید هر چه سریعتر از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد پیگیری قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار