مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در پی وقوع بهمن در جاده کرج-چالوس یکی از کارگران پروژه بزرگراه تهران-شمال فوت کرد و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 18 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با اشاره به اینکه در زمان بارندگی و کاهش دما با وقوع بهمن در جاده کرج-چالوس مواجه هستیم، گفت: در شب گذشته یک فقره بهمن در ورودی تونل قطعه ۲ جاده کرج-چالوس مواجه بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با اشاره به اینکه این حادثه در محله کارگاهی اتفاق افتاد است، یادآور شد: تنها یکی از کانکس‌ها کارکنان حضور داشتند؛ در پی این حادثه کانکس توسط بهمن به میانه جاده هدایت شده و یک نفر از کارکنان جان خود را از دست داد؛ در این میان ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

این مقام مسؤول در ادامه خطاب به شهروندان توصیه کرد: خواهشمند است با توجه به وضعیت آب و هوایی و کاهش دما از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز شود.

فلاح نژاد در بخش دیگری با اشاره به تعطیلی مدارس در نوبت صبح امروز مصادف با ۲۸ دی ماه، یادآور شد: با این تفاسیر امتحانات داخلی مدارس در نوبت صبح لغو و به زمان دیگری موکول شد. همچنین کلاس‌های درس در بستر فضای شاد برقرار است.

وی با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان به اتمام رسیده است، اضافه کرد: تنها یک امتحان نهایی هماهنگ بعد از ظهر امروز برنامه ریزی شده است که تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحان و زمان آن توسط اداره کل آموزش و پرورش تا ساعاتی دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار