نمایشگاه منبت هنرمند محمودآبادی گشایش یافت

۴۰ تابلو از آثار هنری و منبت استاد ابراهیم کثیری با در محمودآباد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 28 September 2015
به گزارش  تابناک مازندران  در این نمایشگاه  که ظهر دوشنبه افتتاح شد،۴۰ تابلو از آثار منبت استاد حاج ابراهیم کثیری در قالب دست‌نوشته و اشعار و آیات قرآن بر روی چوب و در قالب کند و کاری و منبت به نمایش گذاشته شد.
حاج ابراهیم کثیری از هنرمندان باسابقه شهرستان محمودآباد بشمار می‌رود که بیش از ۱۰ سال است در فروشگاه کسب خود به منبت‌کاری و خلاق آثار هنری بروی چوب می‌پردازد.
کثیری در گفتگو با خبرنگار در محمودآباد ضمن گلایه از عدم‌حمایت مدیران شهری از هنرمندان گفت: حضور مدیران شهری در کنار هنرمندان در آئین افتتاح نمایشگاه‌های هنری موجب قوت دل و افزایش روحیه هنرمندان می‌گردد که متأسفانه بعضاً شاهد بی‌مهری مسئولان شهر هستیم.
وی افزود: هنرمندان محمودآبادی نیازمند جایگاه و مکانی  برای تمرین و خلق آثار هنری خود هستند که توجه به این هنر از سوی مسئولان یک ضرورت بشمار می‌رود.
امیر نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آئین افتتاح این نمایشگاه ضمن قدردانی از حضور و توجه مسئولان به هنرمندان گفت: شهرستان محمودآباد از ظرفیت‌های هنری بی‌شماری بهره‌مند است که نیازمند توجه و حمایت جهت باروری است.
وی ضمن تبریک دهه ولایت و تسلیت درگذشت زائرین حرم امن الهی از برگزاری یک دوره آموزشی نهج‌البلاغه برای مدیران و اعضای کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: به مناسبت عید ولایت و امامت عید غدیر خم این دوره آموزشی پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار