مجتبی عبداللهی در نشست بررسی و اقدام برای ارتقا سرانه‌های بهداشت و درمان استان که پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان باید از هم اکنون باید برای تعطیلات نوروز برنامه ارائه دهد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 22 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» استاندار البرز گفت: در روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هیچ گونه خللی نباید وجود داشته باشد.

عبداللهی گفت: با توجه به گسترش سویه امیکرون در جهان و به تبع آن کشور ما، ضرورت دارد که مردم را از مخاطرات و تهدیدها آگاه کنیم.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق در خصوص لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق واکسن به صورت کامل و بویژه دوز دوم و سوم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار البرز گفت: برای تنویر افکار عمومی ضرورت دارد که مجموعه مسئولان مربوطه، ظرفیت‌های تبلیغاتی شهری، رسانه‌ها و بویژه صدا و سیمای مرکز استان همراهی و مساعدت ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه های نیمه کاره بیمارستانی در استان، افزود: تکمیل این پروژه ها نیازمند اهتمام و عزمی راسخ است که مجموعه امکانات و ظرفیت‌های استان را بسیج کند، خیرین، سرمایه گذاران و نیروهای جهادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

عبداللهی گفت: بارها از وضعیت مسکن های مهر استان به صورت میدانی دیدن کرده ام، بر این اساس باید در کمترین زمان ممکن دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی استان طی هم افزایی ویژه، مرکز خدماتی بهداشتی مسکن مهر پیام راه اندازی شود.

وی افزود: مردم باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در البرز حس کنند و این امر در گرو کار و اقدام ویژه ما خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار