مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها به‌صورت مشارکتی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی بسیج، سپاه و ادارات تبلیغات اسلامی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 23 January 2022

برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان البرز

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن، اظهار کرد: در این راستا این اداره‌کل برنامه‌های مختلفی را در سطح استان خواهد داشت.

وی از برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها به‌صورت مشارکتی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی بسیج، سپاه و ادارات تبلیغات اسلامی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از اعزام ۱۸ نفر از روحانیون روستاهای فاقد روحانی در این ایام خبر داد و بیان کرد: این روحانیون با هدف برگزاری جشن و حلقه‌های معرفتی و برنامه‌های فاطمی در این ایام به مناطق مختلف به روستاها اعزام می‌شوند.

ولائی‌برحق تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و همکاری‌کننده با اداره‌کل تبلیغات اسلامی و برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: ۲۰ گفتمان دینی در مدارس با موضوع حضرت زهرا(س) و نقش بانوان در انقلاب اسلامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز همچنین از برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن مختص بانوان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌های قرآنی با حضور اساتید برجسته استانی در مساجد شاخص استان برگزار می‌شود.

وی در پایان برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع سبک زندگی فاطمی و برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌های فاطمی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته زن برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار