رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای برخی محدودیت‌های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 27 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور اظهار کرد: روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی افزود: در کلانشهر کرج این محدودیت‌ها از صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از میدان توحید به سمت مصلای امام خمینی (ره) و از تقاطع مصباح به سمت امامزاده حسن اعمال و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رحمتی پور افزود: در مسیرهای راهپیمایی تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان داشت: در کلانشهر کرج مراسم راهپیمایی از میدان توحید شروع و به سمت مصلای امام خمینی (ره) کرج خواهد بود و مأموران راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

سرهنگ رحمتی پور تصریح کرد: انتظار می‌رود با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار