رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از اجرای دومین مرحله طرح جامع جمع آوري معتاد متجاهر و کارتن خواب در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 28 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پاسخ به مطالبات شهروندان برای پاکسازی شهر از حضور معتادان متجاهر و به منظور ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان، دومین مرحله طرح جامع جمع آوری معتاد متجاهر پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی با استفاده از ماموران یگان امداد و کلانتری ها، در نقاط آلوده شهرستان کرج به مرحله اجرا درآمد.

او گفت: در این طرح که به مدت ۲۴ ساعت به اجرا درآمد، در مجموع ۲۴۵ معتاد متجاهر جمع آوری و ضمن کشف مقادیری انواع مواد مخدر، این افراد برای گذران دوره درمان به کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند.

سرهنگ سلیم پور گفت: پلیس از اجرای این طرح‌ها بازخورد مثبتی دریافت کرده و نتیجه آن را شهروندان با کاهش حضور معتادان متجاهر در معابر لمس می‌کنند.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز  شهروندان می‌توانند در شناسایی و معرفی مناطق آلوده، پلیس را یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مجرمانه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار