در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ائمه جماعات در نماز جمعه به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 30 April 2022
روز جهانی قدس چهره حاکمان مزدور و مرتجع عرب را برملا کرد/ رژیم صهیونیستی مقابل فلسطین و حزب الله زمین گیر شده است
به گزارش «تابناک البرز» آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج با اشاره به آوارگی ۱۳ میلیون فلسطینی بی گناه و عدم برخورداری از ابتدایی تریم حقوق، گفت: ظلم ها و جنایات رژیم پلید صهیونستی که خواست مردم فلسطین را سرکوب می کند به چشم نمی آید.
وی انتخاب روز جهانی قدس را حرکت هوشمندانه امام (ره) برای عدم فراموشی غصب فلسطین توصیف کرد و افزود: این روز نماد خودباوری مردم فلسطین بوده و فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل مردان و زنان آزاده دنیا با نفرت شدید علیه آنها  بلند شده است.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه روز جهانی قدس چهره خائنان و مرتجعین عرب و حاکمان مزدور را برملا کرد، اظهار داشت: این روز  جان تازه ای به ملت فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی داد و در حالی برگزار می شود که اسرائیل در لاک دفاعی فرو رفته است.
وی تصریح کرد: امروز مقاومت بیشتر از هر زمان دیگری توانایی نفوذ در قلب سرزمین های اشغالی را دارد و رژیم جعلی اسرائیل خواب خوش نخواهد داشت، با قدرت و بازدارندگی ملت فلسطین علاوه بر ربوده شدن خواب از چشم صهونیسم باید منتظر نابودی آن بود.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سیاست تفرقه بنداز و حکمت کن انگلیس در منطقه و مشاهده ردپای حرکات مزدورانه آن، گفت: تفرقه انداختن بین شیعه و سنی و ایجاد دو قطبی سازی از حرکت های روباه پیر بوده و نباید اجازه سوءاستفاه از این تحرکات را داد.
قدس؛ روز انزجار از کشورهای بی غیرت
همچنین حجت الاسلام ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس گفت: روز قدس فقط یک راهپیمایی نیست ، روز انزجار از کشورهای بی غیرت و خائن به ظاهر اسلامی است، کشورهایی که با عادی سازی روابط با این رژیم غاصب از پشت به دنیای اسلام خنجر می زنند.
وی افزود: بخشی از اقتدار دولت انقلابی ایران اسلامی ناشی از همین هم‌ بستگی در جبهه مقاومت اسلامی است چرا که روزنامه نیویورک پست سال گذشته نوشت: ایرانی ها روز به روز در حال گسترش نفوذ خود در نقاط مختلف جهان هستند.
امام جمعه فردیس تاکید کرد: ایران نشان داد که دوران ابرقدرتی و سلطه آمریکا به پایان رسیده است هیچ کشور و ارتشی در دنیا به دنبال درگیری نظامی با ایران نیست چرا که می داند شروع هر جنگی باعث می گردد ایران به متجاوز پاسخ کوبنده بدهد‌.
حکومت جعلی اسرائیل سقوط می کند
همچنین امام جمعه طالقان در خطبه های نماز جمعه گفت: عده ای ساده لوح اروپا و آمریکا را نماد دموکراسی می دانند در حالیکه این مهم در آنجا وجود ندارد و احزاب اداره کننده امور هستند، ایران اسلامی با انقلاب اهداف متعالی اش را به رخ جهان می کشد.
حجت الاسلام حسینی افزود: امروز اسرائیل در مقابل حزب الله لبنان و فلسطین که مبارزات خود را از سنگ آغاز کرده اند عاجز شده اند، به فضل الهی حکومت جعلی اسرائیل سقوط خواهد کرد، رژیمی که در مقابل حزب الله و فلسطین زمین گیر شده است.
وی اظهار داشت: طغیان و فساد گسترده بنی اسرائیل سرکوب خواهد شد، صهیونیسم ذائقه های فکری، پوشش و شهوت ملت ها را تغییر داده است و هالیوود به عنوان بزرگترین مرکز فیلم سازی جهان دست اسرائیل بوده و مروج خشونت و سکس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار