مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در بعضی ساعات رعد و برق و بارش رگبار پراکنده در استان مورد انتظار است.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 05 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه ناپایدار تا شنبه عصر در منطقه البرز مرکزی است.‌

وی ادامه داد: به دلیل ماهیت تندری و فعالیت محلی سامانه بعضی ساعات وزش باد شدید و لحظه‌ای، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا و نیز در بعضی ساعات رعد و برق و رگبار پراکنده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی ابری تا نیمه‌ابری و با وزش باد و گرد و خاک، کاهش موقت کیفیت هوا، در بعضی ساعات افزایش ابر و در عصر رگبار پراکنده و رعد و برق همراه است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی ابری تا ابری و در بعضی ساعات با رشد ابر، وزش باد شدید و لحظه‌ای، گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، رگبار پراکنده و رعد و برق همراه است.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار