معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این استان مورد حمایت این نهاد است.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 07 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» رضا البرزی با اشاره به اینکه طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجرا شده است، اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، ۳۴۰ دانش‌آموز معدل بالای ۱۷ موردحمایت کمیته امداد در ۱۸۰ مدرسه غیرانتفاعی و هیأت امنایی تحصیل می‌کنند.

وی تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موردحمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به حضور ۳۴۰ دانش‌آموز مورد حمایت کمیته امداد در طرح مدارس همدل گفت: هزینه ثبت‌نام این دانش‌آموزان در مدارس مختلف رقمی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که با مشارکت مدیران نیکوکار، از این دانش‌آموزان دریافت نشد.

وی افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و به‌پاس نیت خیر خواهانه ۱۸۰ مدیر نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امداد البرز از این عزیزان تجلیل شد.

البرزی با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز مورد حمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، متذکر شد: خیرین می‌توانند با اسکن کد QR به‌وسیله تلفن همراه و اتصال به درگاه پرداخت بانک‌ها از طریق کارت‌های عضو شتاب نسبت به انتقال وجه موردنظر جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار