سرپرست هیات شطرنج البرز گفت: بخش عمده مدارس شطرنج این استان به دلیل شرایط ناشی از ویروس کرونا تعطیل شده و هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 09 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» امید نیازپور گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا ۱۲ مدرسه شطرنج در البرز فعال بودند اما طی  ۲ سال اخیر با شیوع این ویروس این مدارس تعطیل شدند واکنون فقط  ۲ مدرسه شطرنج در این استان فعال هستند.

وی گفت: تعطیلی این مدارس از سوی دیگر سبب شده که شاهد برگزاری کلاس ها به صورت برخط (آنلاین)  باشیم که البته این کلاس ها بدون اخذ مجوز قانونی در حال برگزاری است و  در این زمینه تذکرهای لازم داده شده اما همچنان شاهد فعالیت برخی از افراد در این قالب هستیم.

نیازپور  با بیان اینکه به دنبال این هستیم که نظارت بر این بخش را فعال تر کنیم ، تصریح کرد: برقراری دوباره مدارس شطرنج در استان البرز به صورت حضوری  از مهم ترین برنامه هایی است که آن را اجرایی خواهیم کرد.

سرپرست هیات شطرنج البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این هیات با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، گفت: با این وجود موفق به برگزاری رقابت های قهرمانی استانی و معرفی نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری شدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار