حواشی جالب آئین های هفته معلم
تقریبا همه مدیران دستگاه های اجرایی، مسئولین و آحاد مردم به نحوی ارتباط هم کلاسی بودن ، استاد و شاگردی بودن و روابطی ازاین دست را با هم داشته اند که برخی مواقع ضمن برنامه های رسمی ، حواشی جالبی را هم در پی دارد .
کد خبر: ۱۰۴۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶ 10 May 2022

هفته معلم بدون شک یکی از شلوغ ترین هفته های سال از نظر برگزاری آئین های گرامیداشت و ارج گذاری است چرا که در این هفته از مدارس تا سطح دیگر دستگاه ها همه به نوعی تلاش می کنند که سهمی از برگزاری مراسمات تجلیل از فرهنگیان را به خود اختصاص دهند .
طی چند روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد ، برنامه های متعددی برگزار شد که عمده این برنامه ها به خوبی و با رضایت نسبتا خوب جامعه فرهنگی همراه شد .
چنین برنامه هایی با گستردگی بالا در اجرا و حضور مدیرانی که سال ها بهعنوان دانش آموز ومعلم در کنار هم خاطراتی را داشته اند ، خالی از حواشی نیست . تقریبا همه مدیران دستگاه های اجرایی، مسئولین و آحاد مردم ، به نحوی ارتباط هم کلاسی بودن ، استاد و شاگردی بودن و روابطی ازاین دست را با هم داشته اند که برخی مواقع ضمن برنامه های رسمی ، حواشی جالبی را هم در پی دارد .
یکی از حواشی جالب مربوط به دستبوسی های متقابل مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل بیمه سلامت استان است که در حین برگزاری مراسمی در یکی از مدارس شهر یاسوج رخ داد .
مورد دیگر در آئین تجلیل از معلمین نمونه استانی رخ داد که مهدی روشنفکر در حالی که از همه مسئولین حاضر در نشست تشکر می کرد به ماجرای استاد و و شاگردی خود و سید محمد موحد اشاره کرد !
فیلم ببینید از حواشی جالب برنامه های هفته معلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار