مدیر جهاد کشاورزی البرز گفت: روغن و ماکارانی به اندازه نیاز مصرف در استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 12 May 2022

روغنی که آب شد و در زمین احتکار رفت

به گزارش «تابناک البرز» روشن نژاد گفت: تامین روغن بر اساس نیاز روزانه استان در حال انجام است و در برخی فروشگاه ها و مغازه ها کمبود این کالا احساس می شود یکی از این دلایل خرید بیش از نیاز مصرف کننده از این محصول است . 

مدیر جهاد کشاورزی البرز گفت: اگر موردی از خودداری فروش  روغن به دلیل افزایش قیمت در فروشگاه ها و مغازه ها رویت شود  به جدیت برخورد خواهد شد.

مردم از خرید روغن بیش از مصرف روزانه خودداری کنند تا زنجیره پخش در استان با مشکل مواجه نشود.

روشن نژاد گفت: هفته  گذشته در پایش ها و بررسی های بازرسان تنظیم بازار از یک انبار ۱۴ تن روغن کشف و در بازار به صورت گسترده پخش شد.

او می گوید: قیمت آرد در بخش صنعت و نان صنعتی با افزایش قیمت رو به رو است و نان سنتی با هیچگونه افزایش قیمت روبه رو نخواهد بود.

به گفته معاون تعزیرات حکومتی  البرز ۲۰ تن روغن خوراکی احتکار کشف و ۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

نوراللهی گفت: کارشناسان تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صمت البرز در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه های برخی کالاهای اساسی  در ۴۸ ساعت گذشته بیش از چهار هزار واحد صنفی را در استان البرز بازرسی کردند که برای یک هزارو ۲۱ واحد متخلف پرونده تشکیل شده است.

طی ۴۸ ساعت گذشته طبق مانور نظارتی توسط سازمان صمت و تعزیرات حکومتی بالغ بر ۱۵۰ اکیپ مشترک بازرسی تشکیل و ۴هزارو۱۳۱ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است .

او می گوید: در بازدیدها هزارو ۲۱ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار