رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به احتمال سفر رئیس جمهور به استان تا سه هفته آینده، گفت: باید در این سفر پروژه‌های کلانی را مطالبه کنیم که در شان مردم استان باشد.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 14 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی رضایی، با بیان اینکه احتمالا سفر استانی دولت به کرمانشاه پس از انجام دو سفر استانی دیگر باشد، افزود: ظاهرا پس از انجام سفر به این دو استان، نوبت به کرمانشاه خواهد رسید که پیش‌بینی می‌کنیم ظرف حدود سه هفته آینده باشد.

وی ادامه داد: این سفر فرصت مغتنمی است که پروژه‌های مهم کرمانشاه را از رئیس جمهور مطالبه کنیم، اما باید سراغ پروژه‌های کلان و ملی برویم که هم در شان مردم استان باشد و هم در کرمانشاه منشاء تحول و توسعه شود.

رضایی از جلسات مجمع نمایندگان برای تعیین اولویت‌هایی که باید در سفر رئیس جمهور مطرح شود یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که باید مطالبه کنیم، تکمیل راه آهن کرمانشاه تا مرز خسروی است.

رضایی تکمیل آزادراه‌های استان و تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه‌ها را نیز از دیگر مطالبات مهم استان اعلام کرد و یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین مطالبات کرمانشاه در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف پروژه پتروپالایش آناهیتا و اجرایی شدن آن پس از سال‌ها است.

وی همچنین از پیگیری پروژه بزرگ قطار شهری کرمانشاه که اعتبار زیادی در آن هزینه شده و نیمه کاره مانده نیز در جریان سفر رئیس جمهور خبر داد و عنوان کرد: تکمیل و اجرای سامانه گرمسیری و سردسیری نیز از دیگر مطالبات ما خواهد بود.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار برای دو سد کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه و همچنین مجوز پتروشیمی کنگاور را نیز از جمله مطالبات از سفر رئیس جمهور برای این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

رضایی تاکید کرد: باید مصوبات سفر رئیس جمهور به سایر استان‌ها را نیز مطالعه کرده و آن‌ها را مد نظر قرار دهیم، زیرا کرمانشاه با توجه به شرایطی که دارد باید مصوبات بیشتری نسبت به سایر استان‌ها از سفر رئیس جمهور دریافت کند.

وی یادآور شد: لازم است طی نشست مجمع نمایندگان و مسئولین استان برای پروژه‌های اصلی و مطالبات از سفر رئیس جمهور به نتیجه برسیم تا بتوانیم از این سفر برای تعیین تکلیف پروژه‌های کلان استان به نتیجه برسیم، نه آنکه وقت و زمان خود را صرف پروژه‌های جزیی و کوچک کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار