آب برخی مناطق شهر یاسوج به جهت بهسازی شبکه توزیع به مدت 6 ساعت قطع می شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 14 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی شرکت آبفا استان کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد غریبی با اعلام این خبر اظهار داشت: امور آب وفاضلاب شهرسـتان بویراحمد قصـد انجـام عمليـات نصب شیر فشارشکن بر روی شبکه توزیع آب در بلوار ابوذر شهر یاسوج را دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در پی عملیات اصلاح و بهسازی، آب شرب ساکنین مناطق محمودآباد،راهنمایی، بلوار ابوذر، بلوار آیت اللّه کاشانی، بلوار شهید رجایی، بلوار شهید باهنر، بلوار استقلال و خیابان های باقرخان، ستارخان، توحید، سعدی، شهادت، ترمینال سابق، ابن سینا و کلیه فرعی های منشعب از بلوارها و خیابان های مذکور از ساعت 10صبح تا 16 عصر روز یکشنبه مورخ 1401/02/25 به مدت 6 ساعت قطع می شود.

غریبی ادامه داد: ساكنين مناطق ياد شده ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای ذخيره سازي آب مورد نيازشان، همكاريهاي مقتضي را نسبت به صرفه جوئي در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان بويراحمـد به عمل آورند.

 

وی یادآور شد؛ در زمان قطعی آب هیچ نیاز و لزومی نداشته که مشترکین، کنتور، شیرآلات و سایر تاسیسات آبی منازل و املاک خود را دستکاری کنند چرا که با برقراری جریان آب در بازه زمانی اعلام شده، توزیع آب با فشار مطلوب در شبکه ها انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار