رییس هیات هندبال البرز گفت: طبق برنامه ریزری های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۱۰ مدرسه جدید هندبال در این استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 15 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی خادمی گفت: این در حالی است که حداقل ظرفیت این مدارس در ۲ بخش بانوان و آقایان در هر مدرسه حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۰۰ نفر  خواهد بود و بر همین اساس علاوه بر کشف استعدادهای جدید در این رشته ورزشی در استان شاهد رشد ورزشکارانی بیشتری نیز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: به طور قطع با مجوز گرفتن این تعداد مدرسه هندبال در سال ۱۴۰۱ حدود یک هزار نفر ورزشکار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

خادمی با بیان اینکه تاکنون مجوز ۲ مدرسه هندبال در شهرستان های کرج و اشتهارد صادر شده است تصریح کرد: این در حالی است که حدود چهار مدرسه دیگر نیز درخواست های خود را برای ما ارسال که در حال بازبینی مدارک آنها هستیم و در صورت مساعد بودن شرایط، مجوزهای لازم برای این مدارس نیز صادر می شود.

وی ادامه داد: اعضا کمیته این مدارس توسط کمیته استعداد یابی فدراسیون آنالیز و کارهای آنها رصد و از سوی دیگر با راه اندازی این مدارس برنامه هایی از جمله مسابقات بین مدارس را نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار