رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از بازرسی و رصد روزانه نزدیک به یکصد واحد خبازی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 16 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، رضا سلیم ساسانی با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌های کرمانشاه طی روز‌های اخیر، گفت: در این مدت روزانه نزدیک به ۱۰۰ واحد خبازی در سطح شهر کرمانشاه را رصد کردیم و این تشدید نظارت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

وی از تشکیل پرونده برای خبازی‌های متخلف و ارجاع به تعزیرات حکومتی خبر داد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از اولویت‌هایی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار دارد یاد کرد و افزود: شرط اول ما در بازرسی‌ها رعایت ساعت کاری دقیق اعلام شده از سوی اتحادیه و برخورد با تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خبازی‌ها ملزم هستند به هر اندازه‌ای که آرد در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد پخت نان را انجام دهند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی در خبازی‌ها خبر داد و تاکید کرد: اولویت اصلی ما تامین نان مورد نیاز مردم به میزان کافی است و به هیچ واحدی اجازه بر هم زدن نظم بازار را نخواهیم داد.

ساسانی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر اصلاح نظام یارانه‌ها، عنوان کرد: یکی از مهمترین ملزومات برای موفقیت این طرح تشدید نظارت است که اتاق اصناف در این زمینه پای کار آمده و از تمام توان نظارتی خود در کنار سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

وی ضمن قدردانی از کمیته اقدام مشترک کرمانشاه و برگزای مستمر جلسات این کمیته با هدف تنظیم بازار، یادآور شد: با تاکید استاندار و تصمیماتی که در کمیته اقدام مشترک گرفته می‌شود، تلاش می‌کنیم آرامش در بازار کرمانشاه برقرار باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار