رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه با اشاره به اینکه کشتارگاه‌ها و سردخانه‌های استان مملو از گوشت قرمز است، گفت: کمبودی از جهت عرضه گوشت نداریم و گوشت قرمز به اندازه کافی در اختیار عموم قرار می‌گیرد افزایش قیمت‌ها نیز سراسری است.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 16 May 2022

حسن آمویی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص عرضه گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: کشتار در کشتارگاه به وفور انجام شده و در داخل شهر توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کشتار‌ها بر اساس دستورالعمل دامپزشکی باید یک روز در سیستم پیش فرض نگه داری شود، افزود: در حال حاضر کشتارگاه و سرخانه مملو از گوشت است و روزانه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه افزایش قیمت گوشت را سراسری اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت سراسری بوده و تنها مختص کرمانشاه نیست  و مسئولین از این موضوع آگاهی دارند و قیمت آن توسط دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌شود.

وی دلایل افزایش قیمت گوشت را وارداتی بودن دام سنگین از استان‌های دیگر اعلام کرد و گفت: وقتی گوشت را از استان‌های دیگر با افزایش قیمت وارد می‌کنیم بر قیمت تمام شده آن در سطح بازار اثر می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت‌ها کشوری است، تصریح کرد:، چون نهاده‌های دامی دیگر به دامدار داده نمی‌شود و یارانه آن را به مصرف کننده پرداخت کردند تا مستقیما محصولاتی که افزایش قیمت داشتند را خریداری کنند.

آمویی گفت: اکنون در قضیه قیمت دام نهاده دامی مصرفی افزایش یافته پس طبیعتا قیمت دام نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به سخت بودن تغییرات در روز‌های ابتدایی آن به مردم اعلام کرد: نگرانی نداشته باشند، کمبودی از جهت عرضه گوشت وجود ندارد و به وفور در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار