استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران ملزم به تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هستند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 16 May 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت فتح خرمشهر زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار در دل همگان و پررنگ شدن نقش انسجام مردمی است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رزمندگان سختی‌ها و شیرینی‌های هشت سال دفاع مقدس را درک کرده اند، گفت: در دل فتح خرمشهر و شکست دشمنان درس‌هایی نهفته که باید به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه درس‌های فتح خرمشهر و این پیروزی‌های غرور آفرین باید مکتوب شود، افزود: یکی از موجبات تداوم انقلاب اسلامی ایران، فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امروز دشمنان می‌خواهند با مطرح کردن مباحث اقتصادی ایران خللی در روند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند و این در حالیست که مردم ایران پای این نظام و رهبری هستند.

وی به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح با توجه به روحیه ایثارگری رئیس جمهور برنامه ریزی شد که نتیجه آن از میان برداشتن دشمنان کوته فکر نظام است.

حسین نژاد مدیران را ملزم به تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کرد و افزود: همه ما همسو با برنامه‌های اقتصادی دولت حرکت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار