فرماندار فریدونکنار
دیدارمشترک فرماندار فریدونکنار با مدیر شرکت عمران و مسکن شمال دفتر بابلسر وابسته به بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران برگزارشد
کد خبر: ۱۰۴۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ 16 May 2022

به گزارش تابناک. مازندران , توسعه گردشگری ، به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرستان فریدونکنار می باشد.

دیدارمشترک فرماندار فریدونکنار با مدیر شرکت عمران و مسکن شمال دفتر بابلسر وابسته به بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران برگزارشد.

نشست مشترک دکتر ابراهیم نژاد گرجی
فرماندار فریدونکنار با محمد محمدی مدیر شرکت عمران و مسکن شمال دفتربابلسروابسته به بنیادمستضعفان، احمد هادی نژاد رئیس بنیادشهید و امورایثارگران فریدونکنار و سرهنگ واحدی مشاورفرماندار درامور ایثارگران باموضوع اهمیت فرهنگ اسلامی ،به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

درابتدای این جلسه فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه منابع فرهنگی و معنوی ، مهم‌ترین منبع توانمندی ومزیت جوامع اسلامی است،اظهار داشت: توسعه فرهنگی منجر به خود باوری جامعه شده است،واین مسئله خوددرشکل گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی راایفاء می نماید.

دکتر گرجی در ادامه به اعضای حاضردرجلسه مشترک گفت : وظیفه کسانی که عِرق اسلامی وملی دارند و به خود آگاهی رسیده‌اند ،این است که درراستای توسعه فرهنگی شهرستان فریدونکنار،خصوصیت واجزاء فرهنگ برترمسلمانان راتبیین نموده واستدلالی برخوردکنند.


در ادامه این جلسه محمدی طی سخنانی ، گزارشی از اهم فعالیت های مجموعه شرکت را ارائه داد.

سپس فرماندار فریدونکنار در این نشست بر افزایش تعاملات بین فرمانداری و مجموعه شرکت عمران و مسکن شمال دفتر بابلسر وابسته به بنیاد مستضعفان، جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راستای توسعه شهرستان تاکید کرد.


مهدی رفیعی خبرنگار تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار