مسوول کمیته فوتبال ساحلی البرز با بیان اینکه این استان در سال های گذشته به عنوان مهد فوتبال ساحلی شناخته می شد ،گفت: هدف ما این بار نیز این است که بار دیگر فوتبال ساحلی البرز را ارتقا و آن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 21 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» شهرام دانه کار با بیان اینکه مرحله دوم تمرین های خود از چهاردهم اردیبهشت ماه برای شرکت در لیگ مناطق یک کشور آغاز کردیم گفت: با توجه به اینکه زمینی که پیش از این در کرج در حال تمرین بودیم صاحبی پیدا کرده بود و نمی خواستیم با این افراد وارد چالش شویم به همین دلیل در تهران تمرین و مشکل زمین ما در این بخش حل شد.

وی اضافه کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده هفتم خرداد نخستین بازی ما است که ما با گروه انزلی، کرمانشاه و گلستان هم گروه هستیم و سعی مان بر این است که در مرحله اول جزء ۲ تیم صعود کننده باشیم.

دانه کار ادامه داد: در مرحله دوم این دوره از رقابت ها در صورت صعود  با توجه به اینکه در این دور نیز می توانیم ۲ بازیکن دیگر به جز ۲ بازیکنی که در مرحله اول جذب کردیم در اختیار بگیریم، وضعیت مان بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت زمانی موفق به برگزاری بازی های دوستانه نشدیم تصریح کرد: پیش از شروع بازی سعی می کنیم تا این بازی ها را انجام و تمام سعی مان بر این است که تیم بالا بیاید.

 مسوول کمیته فوتبال ساحلی البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از مسوولان باشگاه مقاومت البرز گفت: تمام هم و غم ما بر این است که فوتبال ساحلی در این استان را به جایگاه سال های قبل خود بازگردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار