مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی ناپایدار در استان است، گفت: در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 22 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی ناپایدار در استان است.

وی ادامه داد: به موجب آن در بعضی ساعات وزش باد شدید و موقت، گرد و خاک، غبار و کاهش کیفیت هوا، در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات کاهش موقت کیفیت هوا است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، غبار، کاهش کیفیت هوا، ارتفاعات رگبار بوده و هوا برای تمام گروه‌ها ناسالم می‌شود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۲۲ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار