مدیرکل پست استان البرز از راه اندازی واحد احراز نشانی با هدف سرعت بخشی به فرآیندهای پستی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 15 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» رضا حمیدپور گفت: با توجه به ماموریت شرکت ملی پست مبنی بر هوشمندسازی ، واحد  احراز نشانی که خدمتی برای  احراز  یا عدم احراز محل اقامت اشخاص حقیقی یا حقوقی در مکانی که توسط مشتری به پست اعلام شده راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: فرآیندهای مرتبط با این سرویس الکترونیکی بوده و تنها موزع برای  تایید محل اقامت افراد در مکان‌های اعلامی به آنها مراجعه می کند.
حمید پور بیان داشت: این سرویس مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که درستی نشانی مشتریان و یا مخاطبان برایشان اهمیت دارد و به همین منظور از مشتری تاییدیه نشانی را طلب می‌کنند و در همین راستا شرکت ملی پست بر اساس درخواست سازمان‌ها و شرکت‌ها سرویس اعتبار سنجی نشانی افراد حقیقی و حقوقی را طراحی کرده است.
مدیرکل پست استان البرز ادامه داد: اکنون و طبق تفاهم‌نامه به عمل آمده با پلیس راهور قبل از تحویل خودروهای نوشماره احراز نشانی اشخاص توسط ماموران پست به صورت الکترونیکی انجام و نتیجه نیز بصورت سیستمی به نیروی انتظامی منعکس می‌شود همچنین تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش و به منظور احراز نشانی مدارس و در ادامه احراز نشانی دانش آموزان منعقد شده است.
حمید پور افزود: با توجه به اهمیت ثبت نشانی درست اشخاص سرویس گیرنده از دستگاه‌های دولتی و لزوم اطمینان این دستگاه‌ها از نشانی اظهار شده، ارایه این سرویس در آینده ای نزدیک با اهمیت بیشتری مانند احراز نشانی مشتریان بانک‌ها در زمان درخواست دسته چک و یا درخواست گذرنامه دنبال خواهد شد.
وی  ضمن ابراز امیدواری از تسهیل در کارهای مردم و سازمان‌ها، از مشتریان درخواست کرد تا در زمان درخواست سرویس یاد شده حتما ‌کدپستی صحیح واحد خود را ارایه و از اعلام کد پستی سایر واحدها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار