مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز گفت: هر ۳۰ تا ۴۰ روز برنامه‌ریزی برای انهدام کالای اموال تملیکی که از چرخه مصرف خارج می‌شوند صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱ 16 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا حسنعلی‌پور در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی البرز، گفت: ما در انهدام اخیر ۳۴۸ ردیف پرونده آماده کردیم که شامل بیش از ۸۰۰ ردیف کالا به خصوص کالاهای سلامت محور است.

وی ادامه داد: بحث انهدام کالا در استان از نیمه دوم سال گذشته قوت گرفته و بالغ بر ۴۰۰ درصد به خصوص در بخش کالاهای سلامت محور که برای سلامت جامعه مضر بودند با هماهنگی دادستانی، معاونت غذا و دارو و محیط ریست امحا شدند.

این مسئول ادامه داد: الان هم در بحث انهدام در هر ماه به فاصله ۳۰ تا ۴۰ روز انهدام برنامه ریزی می‌کنیم و کالاهایی که از چرخه مصرف خارج می‌شوند را به چرخه انهدام می‌آوریم.

وی در ادامه گفت: کالاهایی که در انبار اموال تملیکی البرز است عموما به ظن قاچاق هستند و معمولا پس از رسیدگی بالغ بر ۷۰ درصد  این اموال برائت می‌شود به طوری که سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان از این اموال به فروش گذاشته شد و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هم استرداد داده شد.

وی در خصوص خودروهای موجود در انبار هم اعلام کرد:  در حال حاضر از ۲۴ خودرو موجود ۲۲ خودرو به ظن قاچاق است که برای پنج دستگاه رای قطعی قاچاق صادر شده و بقیه در حال رسیدگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار