رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز از اجرای دو پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در روستاهای محور کرج- چالوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 18 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» اکبر کائیدی به اجرای دو پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در روستاهای محور کرج- چالوس اشاره کرد و گفت: اولین پروژه، لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور روستایی کیاسر به طول ۳.۵ کیلومتر است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و درحال حاضر عملیات لکه‌گیری این محور به پایان رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل گازرسانی به روستای کیاسر اجرای پروژه موقتا تعطیل شده است، گفت: روکش آسفالت این محدوده پس از پایان گازرسانی و در اواخر خردادماه انجام می‌شود.

کائیدی در ادامه به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور روستایی سیرا- اویزر- کلها اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر در اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز مدت اجرای این پروژه را ۱۸ ماه اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار