فرمانده انتظامی استان البرز در قرارگاه کاهش تصادفات با اشاره به سهم همه سازمان‌های دخیل در کاهش حوادث ترافیکی، گفت:ارتقاء فرهنگ ترافیک رانندگان و عابران پیاده موثرترین راه در کاهش تلفات جاده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 22 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» جلسه قرارگاه کاهش تصادفات با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، روسای پلیس راه و راهور و دیگر مسئولان استانی و انتظامی به منظور بررسی آخرین وضعیت تصادفات محورهای مواصلاتی استان و ارائه راهکار های مناسب، برگزار شد.

سردار«عباسعلی محمدیان» در این جلسه گفت: سهم سازمان‌ها در حوادث رانندگی باید لحاظ شود و سازمان‌ها باید در خصوص عدم اجرای وظایف در زمینه کاهش تصادفات و افزایش ایمنی رانندگی پاسخگو باشند.

سردار محمدیان ادامه داد: با توجه به رشد سریع شهرها و افزایش ترافیک در جاده‌ها، مسئله ترافیک و تصادفات بیشتر نمود یافته است و به همین دلیل پلیس به منظور کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای، علاوه بر اعمال قانون، از هر فرصتی برای ارتقاء آگاهی شهروندان استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی، نقش بسزایی در اصلاح ترافیک و بهبود وضعیت رانندگی در سطح جامعه دارد، افزود: فعالیت در حوزه کاهش حوادث رانندگی تنها وظیفه یک سازمان نبوده و دستگاه‌های مختلف و آحاد مردم باید در این راه با پلیس تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه همه باید با شناخت مسائل و درک صحیح از موضوعات، نقش اجتماعی خود را در راستای کاهش سوانح رانندگی به خوبی ایفاء کنیم، اظهارداشت: فرهنگ سازی ترافیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بایستی کلیه مسئولان دستگاه‌های متولی امر تمام تلاش خود را در زمینه پیشگیری از تصادفات و حوادث جاده ای، بکارگیری کنند.

این مقام انتظامی در پایان بر ضرورت برگزاری مداوم کمیسیون پیشگیری از تصادفات تاکیدکرد و گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کمترین تصادف و تلفات جاده‌ای رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار