منوچهر غفاری گفت: بانک مسکن و کمیته امداد مبلغی را در قالب تسهیلات به ساکنان خانه های حسن آباد خواهند داد تا آنها بتوانند واحدی را اجاره کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ 25 June 2022
به گزارش «تابناک البرز» سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه آمار خانه های ناایمن در شهر زیاد است گفت: اغلب ساختمان هایی که سابقه ساخت آنها به ۳۰ سال می رسد ناپایدار هستند.
منوچهر غفاری به افزایش احتمالی آمار ساختمان های ناایمن اشاره کرد و افزود: ساکنان ساختمان حسن آباد در یک مدرسه اسکان و شرایط رفاهی نسبی برای آنها فراهم شده است، البته تصمیماتی برای آنها گرفته می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن و کمیته امداد مبلغی را در قالب تسهیلات به ساکنان خانه های حسن آباد خواهند داد تا آنها بتوانند واحدی را اجاره و ساختمان ناایمن فعلی را تخلیه کنند چرا که کارشناسان آن را ناپایدار می دانند.
غفاری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد خانه های حسن آباد وضعیتی مشابه ساختمان مذکور دارند، تصریح کرد: متاسفانه حیدرآباد، حصارک، اکبرآباد، حسین آباد و اخترآباد و مناطق دیگر کرج هم با این معضل روبرو هستند. 
وی ایمن سازی ۵ بلوک را وظیفه مالک دانست و گفت: مالک اصلی مرتکب تخلف شده و ساختمانی ناایمن ساخته است، این فرد واحدها را قولنامه ای به افرادی که وسع مالی چندانی ندارند فروخته و متاسفانه امروز ساکنان این واحدها متحمل هزینه و ضرر شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار