مدیرکل هواشناسی البرز گفت: روند افزایش دما در استان تا انتهای هفته پیش‌بینی می‌شود که احتمال افزایش مصرف نهاده‌های انرژی را بالا می‌رود.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 25 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار سطوح میانی و همراهی چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب آن در بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک، غبار، کاهش موقت کیفیت هوا تا اواسط هفته به ویژه فردا یکشنبه و دوشنبه همچنین روند افزایش دما تا انتهای هفته پیش بینی می‌شود که احتمال افزایش مصرف نهاده‌های انرژی را بالا می‌برد.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف، گاهی همراه با وزش باد، غبار محلی و روند افزایش دما است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک، گرد و غبار است.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۸ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار