رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مشخصات ۲ هزار و ۴۸۷ قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می توانند برای شناسایی آنها به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 27 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادر بیگی با بیان اینکه مشخصات ۲ هزار و ۴۸۷ قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می‌توانند برای شناسایی آنها به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند، اظهار کرد: این کالاها در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۹۳ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و اموال ۱۲۳ مالباخته شناسایی شده است.

نادربیگی افزود: مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونا مالباختگان برای شناسایی اموال خود از مراجعه حضوری خودداری کنند و برای شناسایی اموال سرقت شده فقط به سامانه نما مراجعه کنند.

نادربیگی خاطر نشان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار