یکی از فروشندگان مواد مخدر منطقه خرمدشت که با حمل سلاح اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی محل کرده بود، در عملیات ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 02 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش مواد مخدر و حمل سلاح برای ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از خلافکاران منطقه خرمدشت مطلع و دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چند شبانه روز تحت نظر قرار دادن متهم، مأموران با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و با همکاری عوامل کلانتری ۴۱ خرمدشت در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی، چندین سلاح سرد و مقداری مواد مخدر از مخفیگاه متهم، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه عرضه اندام به اوباش و هنجار شکن را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: به کسانی که با حمل سلاح قصد قدرت نمایی و تشویش اذهان عمومی را دارند هشدار می دهیم که در صورت دستگیری توسط پلیس آینده ناگواری در انتظار آنها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار