با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، از یک انبار در ماهدشت کرج بیش از ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 03 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری مقدار قابل‌توجهی کالای قاچاق در یک انبار در ماهدشت کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴ تن روغن خوراکی، ۳۹ تن شکر و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست چنانچه از نگهداری و فروش کالای قاچاق در در اطراف محل زندگی خود مطلع هستند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار