رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز گفت: مکان مناسبی برای تمرین این ورزشکاران در استان با توجه به مشکلاتشان در حرکت و بیماری های خاص شان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 05 July 2022

ورزش بیماران خاص نیازمند توجه مسئولان

به گزارش «تابناک البرز» رضا رودگر با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه این هیات گفت: یکی از مسایلی که در این نشست از سوی هیات مطرح شد این بود که بدون تشریفات یکی از سالن های تحت اختیار ورزش و جوانان البرز در اختیار این هیات قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا البرز منبع درآمدی نداشته و در واقع درآمد زا نیست بر همین اساس اینکه سالن هایی را برای تمرین ورزشکاران مجبور به اجاره شویم بار مالی زیادی را برای این هیات تحمیل کرده است.

رودگر اضافه کرد: البته در این خصوص از اداره کل ورزش و جوانان استان قول هایی داده شده تا بتوانیم سالنی را خارج از تشریفات برای این رشته ورزشی در استان آماده کنیم.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء البرز در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات ارائه شده از سوی این هیات به دبیر فدراسیون اشاره کرد و گفت: یکی از تقاضا ها این بود که کمک های مالی بیشتری برای توسعه این هیات و  ارائه خدمات به ورزشکاران ارایه کنیم.

رودگر با اشاره به آمادگی البرز برای میزبانی رقابت های قهرمانی کشور پس از اعلام فدراسیون تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه تیم ملی پیوند اعضا ایران به رقابت های جهانی به میزبانی استرالیا اعزام خواهد شد این درخواست را داشته ایم که اردوی آماده سازی این ورزشکاران در استان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار