سخنگوی شورای شهر کرج گفت: شورای شهر در جلسات داخلی خود در حال بررسی رزومه و شرایط گزینه‌های مطرح شده است و پس از جمع بندی نهایی معرفی شهردار صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 06 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» علی قاسمپور در پاسخ به زمان انتخاب شهردار کرج گفت: با تصمیم هیئت رییسه شورای شهر کرج بنا شده ۲۶ تیرماه مصادف با شب عید غدیر معرفی شود.
وی ادامه داد: شورای شهر در جلسات داخلی خود در حال بررسی رزومه و شرایط گزینه‌های مطرح شده است و پس از جمع بندی نهایی معرفی شهردار صورت می‌گیرد.
قاسمپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت رسیدگی به وضعیت ساکنان دو ساختمان ناایمن در حسن آباد اشاره کرد و افزود: این ساختمان در سنوات گذشته احداث و عدم ساخت اصولی آن‌ها باعث شده ساکنان امروز با مشکلاتی مواجه شوند.
سخنگوی شورای شهر کرج اظهار کرد: شورای شهر کرج تکلیفی یه عهده شهرداری گذاشته که اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از احداث چنین ساختمان‌هایی را انجام دهد.
این مسئول تاکید کرد: با اقدامات پیشگیرانه، از ساخت و ساز‌های واحد‌هایی که در آینده برای ساکنانشان مشکل ساز می‌شوند و ایمنی آن‌ها کامل نیست جلوگیری خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای ساختمان حسن آباد سه کارشناس رسمی دادگستری توسط شهرداری به کار گرفته شده و نظرات فنی خود را ارائه داده‌اند.
وی توضیح داد: به زودی اقدامات عمرانی لازم جهت ایمن سازی این ساختمان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار