مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از پایان جشنواره فرهنگی ورزشی استان البرز و نمایشگاه مشاغل خانگی در کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 19 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی از حضور و مشارکت هیئت‌های ورزشی کارگران استان و گروه‌های فعال در مشاغل خانگی در جشنواره فرهنگی ورزشی استان البرز که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان در کرج برگزار شد، خبر داد و گفت: در دهه ولایت از عید قربان تا غدیر جشنواره فرهنگی ورزشی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

وی بیان کرد: این برنامه که به همت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شهرداری کرج و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، غرفه‌هایی در حوزه ورزشی، اشتغال، تعاون، کارافرینی و فروش محصولات مشاغل خانگی نیز برپا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: در این جشنواره تعداد ۱۱ غرفه به این اداره کل اختصاص یافت که ۱۰ غرفه جهت حمایت از فعالان در حوزه مشاغل خانگی جهت فروش و محصولات آن به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین هیئت ورزش کارگری استان البرز نیز با برپایی برنامه‌های مفرح و مسابقات مختلف ورزشی، فضای نشاط و همدلی در استان را رقم زدند.

دارایی متذکر شد: این اداره کل نیز در راستای وظایف حمایتی و اجتماعی خود در این رویداد همکاری و مشارکت داشت و به زودی نمایشگاه بزرگ فروش محصولات مشاغل خانگی در استان البرز در حال برنامه ریزی است تا بتوانیم رسالت خود در حمایت از مشاغل خرد و خانگی و ترویج فرهنگ کار و تلاش را صورت دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار