سرپرست شهرداری کرج گفت: به دنبال راهکاری برای تعیین تکلیف وضعیت چهار ساختمان ناایمن و پرخطر شهر هستیم تا دغدغه شهروندان در این خصوص رفع شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 19 July 2022

تعیین تکلیف چهار ساختمان ناایمن در کرج

به گزارش «تابناک البرز» منوچهر غفاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «طبق بررسی‌های صورت گرفته، در حال حاضر یک ساختمان در حیدرآباد، یک ساختمان در حسن‌آباد و یک ساختمان در اسلام‌آباد به لحاظ ایمنی در شرایط نامناسبی قرار دارد؛ علاوه بر این وضعیت تعدادی از واحدهای مسکونی ساکنان مجاور گود حصارک نیز ناایمن است.

در جلسه‌ای که با محوریت تسریع در روند ایمن‌سازی بناهای در معرض خطر کرج برگزار شد، به حوزه‌های مربوطه در شهرداری تاکید کردم که موضوع ساختمان‌های در معرض آسیب به صورت ویژه پیگیری شود.

به‌جز اقداماتی که باید برای ایمن‌سازی این واحدها انجام شود، باید نظارت‌ها بر روند ساخت‌وساز واحدهای مسکونی نیز افزایش یابد تا در سال‌های آینده شاهد تکرار تجربه‌های تلخی مثل متروپل نباشیم و ساختمان‌ها با ایمنی بیشتر طبق استانداردها ساخته شود.

اکنون به دنبال راهکاری برای تعیین تکلیف وضعیت چهار ساختمانی هستیم که در حال حاضر در وضعیت پرخطر قرار دارد تا دغدغه شهروندان در این خصوص رفع شود؛ البته شهرداری به تنهایی از عهده ایمن‌سازی بناهای در معرض خطر برنمی‌آید، لذا تمام دستگاه‌های مرتبط با این حوزه باید به تعهدات خود عمل کنند تا بتوانیم به خروجی مناسب دست پیدا کنیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار