رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: تهیه طرح جامع ترافیکی و ایجاد جاده‌های کمربندی می‌تواند در کاهش ترافیک بلوار اصلی این شهر مؤثر باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 25 July 2022

کاهش ترافیک هشتگرد با احداث جاده‌های کمربندی

به گزارش «تابناک البرز» محسن افشاری با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر هشتگرد در زمینه اصلاح هندسی معابر، رفع ترافیک و اصلاح نقاط پرخطر، اظهار کرد: مدیریت شهری هشتگرد اقدامات لازم را برای پیش‌بینی اعتبار مناسب در بودجه سال جاری انجام داده است.

وی ادامه داد: ترافیک خیابان اصلی شهر هشتگرد که در بعضی از ساعات شبانه‌روز به ویژه عصر مشاهده می‌شود، ناشی از وجود اصناف مختلف، مراکز درمانی، داروخانه‌ها و سایر مراکز خدماتی در این بخش از شهر بوده و مدیریت شهری در تلاش برای رفع این معضل است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد تصریح کرد: مدیریت شهری در نظر دارد تا در سال جاری با اقداماتی از جمله جابه‌جایی و جانمایی ایستگاه‌های تاکسی، ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و پارکینگ عمومی، اصلاح هندسی میادین و بلوارها نسبت به کاهش ترافیک خیابان اصلی هشتگرد اقدام کند.

وی افزود: کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر یکی از کمیسیون‌های فعال است و انتظار می‌رود با بررسی کارشناسانه و بهره‌گیری از نظرات دستگاه‌های مرتبط مشکلات ترافیکی شهر هشتگرد رفع شود.

افشاری خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع ترافیکی و ایجاد جاده‌های کمربندی می‌تواند در کاهش ترافیک بلوار اصلی شهر هشتگرد مؤثر باشد؛ مدیریت شهری نیز در این زمینه پیگیری‌های لازم را خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار