فرماندار فردیس گفت: سرانه آموزشی این شهرستان در رتبه آخر کشور قرار دارد و دانش آموزان ناچارند در کلاس‌های ۴۸ نفره و در مدارس دو شیفته درس بخوانند.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 25 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» خداداد کاشفی با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان به‌آفرین فردیس اظهار کرد: این بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: دو پروژه بیمارستانی دیگر در فردیس در حال پیگیری است که ساخت یکی از آنها را دولت و دیگری را بخش خصوصی به عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ساخت ساختمان مرکزی بیمارستان دولتی فردیس به پایان رسیده، گفت: برای ساخت ساختمان‌های جانبی هم با پیمانکاری قرارداد منعقد شده و و در کنار آن تجهیز این بیمارستان هم توسط وزارت بهداشت در حال انجام است.

این مسئول تاکید کرد: امیدواریم با تامین به موقع اعتبار و رفع مشکلات این سه بیمارستان به زودی راه اندازی شوند تا بخشی از کمبود البرز در سرانه‌های درمانی جبران شود.

کاشفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به با اشاره به اینکه زیرساخت‌های فردیس در بسیاری از حوزه‌ها ضعیف است، توضیح داد: سرانه آموزشی این شهرستان در رتبه آخر کشور قرار دارد و دانش آموزان ناچارند در کلاس‌های ۴۸ نفره و در مدارس دو شیفته درس بخوانند.

وی ادامه داد: برای افزایش فضاهای آموزشی در کنار تلاش مسئولین به کمک خیرین نیاز داریم با بتوانیم تعداد فضاهای آموزشی را به استانداردها نزدیک کنیم.

فرماندار فردیس به موضوع انتزاع این شهرستان هم اشاره کرد و افزود: انتزاع فردیس به طور کامل شکل نگرفته و شاهد آن هستیم ۸۵ درصد دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان هم از نظر زیرساختی و هم نیروی انسانی با مشکل مواجه هستند.

کاشفی گفت: با جدیت پیگیر موضوع انتزاع فردیس هستیم تا از این طریق بتوانیم اهداف پیش بینی شده در حوزه‌های مختلف را محقق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار