کد خبر: ۱۰۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 10 October 2015

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: نشست بررسی راه اندازی آکادمی اسکی با مشارکت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

نادر وادی خیل روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این نشست مباحث مربوط به راه اندازی آکادمی اسکی با مشارکت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه تعاملی اثربخش تر تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه افتتاح آکادمی اسکی امکان بسیار خوبی در این رشته ورزشی ایجاد خواهد کرد، گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های مناسب و تعامل مطلوب با فدراسیون اسکی هر چه سریعتر با فراهم کردن بستر های لازم ، این آکادمی را راه اندازی کنیم.

وادی خیل بیان کرد: برگزاری رقابت های لیگ، اردوهای تیم ملی اسکی ، برگزاری تمرینات تیم های ملی و همچنین کلاس های آموزشی و نحوه عملکرد مربیان از جمله مباحث دیگری بود که در این نشست بررسی شد.

این نشست با حضور حضور طالبی رئیس فدراسیون، نادر وادی خیل معلون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، دوستی مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک و سعادتی مدیر داخلی پیست دیزین، سولقانی دبیر فدراسیون و رئیس هیئت اسکی استان در هتل دیزین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار