کد خبر: ۱۰۹۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 22 February 2023

با هتل های ارزان 2، 3 و 4 ستاره کاشان بیشتر آشنا شوید

کاشان شهر گل و بلبل، یکی از مقاصد محبوب گردشگری است و در طول سال، گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. شهر کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است که یک اقامت چند روزه را می‌طلبد. گردشگران با اقامت در هتل های کاشان از وقت خود به بهترین نحو استفاده کرده و از اکثر جاذبه‌های تاریخی این شهر بازدید می‌نمایند. در ادامه به معرفی هتل های ارزان کاشان می‌پردازیم.

هتل‌های 4 ستاره کاشان

هتل وندا کاشان

هتل ۴ ستاره وندا از بهترین هتل ‌های کاشان می‌باشد، که در بلوار امام رضا واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۹ احداث شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل در 4 طبقه منفی و 5 طبقه مثبت ساخته شده است. بخش‌های اقامتی هتل در طبقه چهارم و شامل ۴۰ واحداقامتی می‌باشد.

امکانات هتل شامل فودکورت، رستوران، باشگاه بدنسازی، پارک بازی کودکان، روم سرویس، فروشگاه زنجیره‌ای و... است که مهمانان هتل می‌توانند از این امکانات بهره ببرند. رستوران هتل در طبقه سوم با ظرفیت ۱۱۰ نفر، پذیرای مهمانان است. سالن صبحانه‌خوری، اتاق جلسات کاری و مهمانی و سالن بدنسازی در طبقه منفی یک قرار گرفته است.

هتل تا تپه سیلک تقریبا یک کیلومتر و با باغ فین کاشان تقریباً سه کیلومتر فاصله دارد. هتل با سایر جاذبه‌های گردشگری کاشان مانند خانه تاریخی طباطبایی، خانه بروجردی‌ها، مسجد جامع، مسجد آقا بزرگ و تیمچه امین‌الدوله دسترسی راحتی دارد. هتل وندا کاشان در لیست هتل های ارزان کاشان قرار گرفته است.

هتل نگارستان کاشان

هتل ۴ ستاره نگارستان کاشان در نزدیکی باغ فین کاشان قرار گرفته که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و دارای ۹ طبقه و 108 واحداقامتی می‌باشد. واحدهای هتل در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته‌اند و رستوران هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد و همین‌طور کافی‌شاپ هتل با ظرفیت ۸۰ نفر در طبقه اول می‌باشد.

هتل نگارستان با ارائه امکانات و خدمات مدرن و مجهز و با رعایت استانداردهای جهانی، پرسنلی کارآزموده، خدمات و سرویس‌های مناسب، میزبان مهمانان هتل می‌باشد تا اقامتی خاطره‌انگیز و به یادماندنی را به مهمانان خود هدیه دهد. از ویژگی‌های بارز هتل فاصله بسیار کم آن با باغ فین کاشان است. این هتل به بازار سنتی، خانه بروجردی‌ها و خانه عباسیان دسترسی راحتی دارد.

سالن همایش با ظرفیت ۲۵۰ نفر، سالن تشریفات، سالن بیلیارد و بدنسازی، ماساژ، تالار عروسی، سالن کنفرانس و... از خدمات و امکانات این هتل می‌باشد. هتل نگارستان کاشان با توجه به امکانات وخدمات خوبی که ارائه می‌دهد در زمره هتل های ارزان کاشان قرار دارد.

هتل‌های 3 ستاره کاشان

هتل امیرکبیر کاشان

هتل ۳ ستاره امیرکبیر یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های کاشان است که بیش از ۳۵ سال تجربه در صنعت گردشگری دارد. هتل دارای ۶ طبقه و ۱۰۵ واحداقامتی می‌باشد و در لیست هتل های ارزان کاشان قرار دارد. یکی از مزیت‌های این هتل، دسترسی راحت به باغ فین کاشان است. هتل در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت.

از امکانات و خدمات هتل می‌توان رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی و... را که بخشی از امکانات هتل می‌باشند را نام برد. واحدهای اقامتی هتل مجهز به یخچال، آب و صبحانه رایگان، چای‌ساز، رخت‌آویز، پاورسوئیچ، روم سرویس، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، حمام و سرویس بهداشتی و... است.

با هتل های ارزان 2، 3 و 4 ستاره کاشان بیشتر آشنا شوید

هتل آپارتمان شیرین

هتل آپارتمان ۳ ستاره شیرین در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. هتل دارای دو طبقه و ۱۲ واحداقامتی می‌باشد. این هتل آپارتمان در بافت قدیمی شهر و همجوار مسجد تاریخی آقا بزرگ واقع شده و به همین خاطر به جاذبه‌های گردشگری مانند خانه‌های تاریخی، مساجد و بازار سنتی دسترسی بسیار آسانی دارد و مهمانان هتل با صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌توانند از این اماکن بازدید نمایند.

هتل آپارتمان شیرین جزء هتل های ارزان کاشان بوده و دارای امکانات و خدمات خوبی ازجمله آسانسور، لابی، اینترنت رایگان، فکس، صرافی، فتوکپی، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، پله اضطراری، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، سیستم اعلام حریق، لاندری و... می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل مجهز به یخچال، چای‌‌ساز، آب و صبحانه رایگان، رخت‌آویز، کمدلباس، تلویزیون، روم سرویس، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، مینی ‌بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و... است.

هتل یلو آران و بیدگل

هتل 3 ستاره یلو در سال ۱۳۹۷ در ۳۰ کیلومتری شهر کاشان در روستای یزدان تاسیس شد. هتل دارای سه طبقه و ۲۸ واحداقامتی می‌باشد. این هتل جزء هتل های ارزان کاشان قرار گرفته است. هتل دسترسی راحتی به شهر کاشان و شهر آران و بیدگل داشته و با امکانات و خدمات مجهز و پرسنلی کاردان و خوش برخورد، میزبان مهمانان هتل می‌باشد.

امکانات کلی هتل شامل رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو، اینترنت در لابی، فکس، فتوکپی، نمازخانه، اتاق چمدان، رستوران بام، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تشریفات ویژه، چایخانه سنتی و... بخشی از امکانات این هتل می‌باشد.

مجتمع خورشید اردهال

هتل 3 ستاره خورشید اردهال در سال ۱۳۹۳ با ۲۷ واحداقامتی تاسیس شد و در سال ۱۳۹۵ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه در منطقه مشهد اردهال کاشان قرار گرفته که هرساله آیین جهانی قالیشویان در این منطقه انجام می‌شود.

از ویژگی‌های این مجموعه دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری مانند ارتفاع کبود کوه، غار چال نخجیر نراق و روستای گردشگری جوشق می‌باشد. هتل با امکانات و خدمات استاندارد و مدرن و همچنین کارکنانی مجرب و کاردان، اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند. این هتل یکی از هتل های ارزان کاشان به‌شمار می‌آید.

امکانات و خدمات هتل شامل رستوران، پارکینگ، لابی، اینترنت، فکس، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، فضای سبز، نمازخانه، کافی‌شاپ، فضای بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم و... است.

با هتل های ارزان 2، 3 و 4 ستاره کاشان بیشتر آشنا شوید

هتل‌های 2 ستاره کاشان

هتل رز کاشان

هتل دو ستاره رز در سال ۱۳۹۰ با یک طبقه و ۶ واحداقامتی تاسیس شد. هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل رز به‌عنوان یکی از هتل های ارزان کاشان به جاذبه‌های گردشگری مانند تپه سیلک، مسجد و مدرسه آقا بزرگ و حمام سلطان امیراحمد دسترسی خوبی دارد.

امکانات هتل شامل رستوران، پارکینگ، فضای سبز، کافی‌شاپ، پرینتر، خدمات تور، خدمات بیدارباش، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و... است. واحدهای هتل نیز مجهز به یخچال، مبلمان، رخت‌آویز، آب و صبحانه رایگان، تلفن، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی، حمام و سرویس بهداشتی و... می‌باشد.

هتل سنتی کاشانه ماهور

هتل سنتی ماهور یکی از هتل‌های تاریخی و با قدمت ۱۵۰ ساله است. واحدهای این هتل سنتی، سقف‌های قوسی و گنبدی شکل قاجاری دارند و فضای رستوران و کافی‌شاپ آن کاملاً سنتی با طرح‌های جذاب قدیمی و در و پنجره‌های چوبی، شیشه‌های رنگی، مطبخ سنتی سه طبقه با معماری بی‌نظیر خود، همه و همه حسی خوشایند را به مهمانان هتل القا می‌کند.

این هتل تاریخی به خانه طباطبایی و بروجردی، مسجد آقا بزرگ و حمام سلطان احمد، فاصله کوتاهی دارد. امکانات کلی هتل شامل خدمات گردشگری، سرویس مینی بار با هزینه، رستوران، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، سیستم اعلام حریق و... است. هتل سنتی ماهور با معماری اصیل ایرانی، یکی از هتل های ارزان کاشان به‌شمار می‌رود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار