سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از برگزاری دو نمایشگاه بهاره در مرکز استان خبر داد و گفت: در نیمه دوم اسفند ماه فعالیت رسمی نمایشگاه‌ها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 01 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» سیف اله اسداللهی در پانزدهمین جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: تعداد زیادی از مدیران واحدهای صنعتی فعال در حوزه صنایع غذایی، شوینده و بهداشتی استان برای عرضه مستقیم تولیدات خود با قیمت بسیار مناسب اعلام آمادگی کردند.

‌وی افزود: این جلسه پیرو اطلاع رسانی قبلی در خصوص تصمیمات اتخاد شده در جلسات فوق العاده کارگروه تنظیم بازار استان البرز همزمان با ایام پایانی سال که مصادف با ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲ است، تشکیل شده تا با اتخاذ تدابیر مناسب اقدامات در خور شان مردم استان صورت پذیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال با تدابیر ویژه استاندار البرز، همه دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی به ویژه اتاق اصناف، اتاق تعاون و همه تشکل‌های صنعتی پای کار آمدند و با وحدت رویه و همبستگی در پی ایجاد شرایط مناسب جهت تامین مایحتاج ضروری مردم شریف استان با قیمت های کاملا معقول هستند.

اسداللهی خاطر نشان کرد: برگزاری یک نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان روبروی فرودگاه پیام خواهد بود که بتواند بخش عظیمی از جمعیت جنوب استان را پوشش دهد و نمایشگاه دیگر نیز در سالن شهید سبحانی میدان سپاه دایر می‌شود که دسترسی مناسبی برای شهروندان ساکن در غرب، مرکز و شمال استان فراهم می آورد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه‌های بهاره، اجرای طرح‌های فروش فوق العاده در همه نقاط استان در دستور کار خواهد بود تا شرایط مناسبی برای تامین سایر اقلام از جمله پوشاک فراهم شود.

به گفته وی تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال در سطح استان نیز در قالب جشنواره فروش فوق العاده بهاره تخفیفات ویژه‌ای را بین ۱۸ تا ۲۶ درصد بر روی کالاهای قابل عرضه خود اعمال کرده و به تعبیری علاوه بر تخفیفات معمول خود شرایط قیمتی بهتری را برای شهروندان به وجود می‌آورند.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در شرایط خاص اقتصادی کشور بتوانیم با همکاری تمامی بخش‌ها و یاری مردم عزیز با فعال سازی همه ظرفیت‌های تولیدی و صنفی استان اقدامات موثری در جهت حفظ آرامش در بازار استان در سال جدید به وجود آوریم.

گفتنی است نمایشگاه بهاره شهید سبحانی واقع در میدان سپاه کرج از ۱۴ اسفند و نمایشگاه محل دائمی واقع در روبروی فرودگاه پیام از ۱۷ اسفندماه به مدت ۱۰ روز برپا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار