مدیر آموزش مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس آموزش از راه دور برای افراد بازمانده از تحصیل و شاغلینی که امکان ادامه تحصیل به شکل روزانه را ندارند در کشور طراحی و راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 06 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» ایرج شاه ملکی در دوره آموزشی قوانین، مقررات و تخلفات اداری ویژه عوامل اجرایی و آموزشی مدارس آموزش از راه دور استان البرز افزود: یکی از برنامه های دولت مردمی خدمات به بازماندگان از تحصیل است که در مدارس از راه دور این مهم می بایست با جدیت دنبال شود و با راهبردهای مشخص مورد توجه قرار گیرد.

وی یاد آورشد: کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت از دیگر موارد مهمی است که در مدارس از راه دور برای آن برنامه داریم و به همین منظور برگزاری این دوره های آموزشی را در همه استان ها مورد تاکید قرار داده ایم.
شاه ملکی ادامه داد: برنامه محوری با بهره مندی از راهبردهای پیش بینی شده از مسائل مهمی است که در مدارس از راه دور کشور نیاز به توجه مدیران دارد.
مدیرآموزش مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: استفاده از راهبردهای تعیین شده در مدارس آموزش از راه دور را شروع کرده ایم که برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به همراهی و دقت مدیران و عوامل اجرایی در مدارس داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار