رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه عملیات تکمیلی طرح بهسازی و روکش آسفالت محور قزلحصار با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 06 March 2023

اجرای طرح بهسازی و روکش آسفالت محور قزلحصار با اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی

به گزارش «تابناک البرز» سعید امیرانی‌زاده از ادامه طرح تکمیلی روکش آسفالت محور قزلحصار خبر داد و گفت: این طرح در قالب ابلاغ افزایش مبلغ قرارداد از محدوده سه راهی کیانمهر آغاز شده است و به طول سه کیلومتر تا سه راهی سهرابیه(باند شرقی) ادامه دارد.

وی افزود: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان از روز سه‌شنبه، نهم اسفندماه آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا پایان سال به پایان می‌رسد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز با اشاره به اینکه محور قزلحصار یکی از مسیرهای پررفت‌وآمد در جنوب غربی کلان‌شهر کرج است، گفت: طول این محور در لاین رفت و برگشت ۱۲ کیلومتر است که پروژه بهسازی و تعریض آن با مشارکت اداره‌کل راهداری البرز، شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری‌های کرج و چهارباغ در حال اجراست.

امیرانی‌زاده گفت: این طرح با تاکید و پیگیری مقامات محلی و استانی جهت افزایش ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار