معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری البرز گفت: سامانه لیست انتظار برای اتوبوس‌های مسافری راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 14 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» میثم قدمی گفت: باتوجه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش مسافران جاده‌ای، تمام ظرفیت بخش حمل و نقل عمومی این استان به کار گرفته شده است تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
او از راه‌اندازی سامانه لیست انتظار برای اتوبوس‌های مسافری در استان خبر داد و گفت: این سامانه در وب‌سایت پایانه‌های مسافری قرار دارد و مسافران نوروزی با ثبت‌نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس‌های فوق‌العاده قرار می‌گیرند.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: متقاضیان بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی می‌توانند با مراجعه به بخش رزواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرند و در صورت تکمیل‌شدن ظرفیت اقدام به انجام  سفر و یا سرویس فوق‌العاده کنند.
او گفت: علاوه بر این سامانه طراحی و راه‌اندازی بارکدهای هوشمند نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا شده است که این بارکدها روی تمام بلیت‌ها درج شده است و مسافران در صورت نارضایتی از عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی با اسکن این بارکدها بلافاصله می‌توانند شکایات خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری جهت پیگیری دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار