مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از راه اندازی سایت ایرانسل روستای تلوکلا با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان جهت پوشش سه روستای الندان،کیاده، تلوکلا و دریاچه گردشگری پَله بخش چهاردانگه شهرستان ساری خبر داد
کد خبر: ۱۰۹۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 20 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی اظهار کرد: در واپسین روزهای سال، سایت جدید اپراتور ایرانسل در روستای بایع کلا شهرستان نکا با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان از محل پروژه های توسعه ارتباطات روستایی uso وزارت در پی مصوبات سفر استاندار محترم به بخش چهاردانگه و پیگیری نماینده مردم شهرستانهای ساری و میاندرود راه اندازی شد.

وی درخصوص راه اندازی سایت مذکور، تصریح کرد: با راه اندازی این سایت روستاهای الندان ، کیاده و دریاچه گردشگری پَله منطقه چهاردانگه شهرستان ساری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. و  جمعیتی بالغ بر ۱۸۳ خانوار  از خدمات باکیفیت صوت و اینترنت برخورار می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل متبوع خود در منطقه ساری و میاندرود در سال ۱۴۰۲ گفت: در تلاش هستیم تا با ادامه پروژه های مختلف ارتباطی در سه حوزه راه اندازی سایت های جدید تلفن همراه، ارتقای تکنولوژی سایت های موجود و همچنین ایجاد شبکه فیبر نوری به میزان ۱۰۰ کیلومتر در این دو شهرستان شکاف دیجیتالی موجود در مناطق روستایی را نسبت به مناطق شهری به پایین ترین نقطه ممکن برسانیم.

اعزی در خاتمه از زحمات بخشدار سابق و جدید بخش چهاردانگه، شورای بخش و همچنین دهیاری و شوراهای اسلامی روستاهای تحت پوشش که همکاری و تعامل بسیار خوبی در نهایی سازی این پروژه داشتند تقدیر نمود.

خبر: الهام زارعی 

 

 

اتصال ۱۸۳ خانوار روستایی شهرستان ساری به شبکه ملی اطلاعات  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار